Tidlig blåmandag..

Kikker innom for å ønske deg en alle tiders dag!

Blåmandag!

Fra gammelt av var jo dette en litt "skrinn" dag der vi skulle spise lite og virkelig være klar for

 feitetirsdag!




Jeg våknet grytidlig i dag..mørkt og kaldt i huset, på en litt blåmandag-aktig morgen.. det kom litt

blå toner ut av morgenradioen til og med..og hørtes ikke mannen i radioen litt grå ut?Og var

det jammen ikke

litt blåmandagspreg i kjøleskapet også? Og litt blåmandagsrot i huset?

Ihvertfall

 på

vaskerommet..

og

 på

 kjøkkendisken

og

aner jeg ikke et blågrått skjær..over gulvene?

Masse sand?

 Og var ikke jeg litt

blåmandagstrøtt?

Litt kjedelig..og litt blågrå..jeg også?

Tja..kanskje det!

 Men fant fort ut at jeg hadde lyst på

 kjempegod

frokost..

absolutt ikke noe 

blåmandag-frokost!

Ikke snakk om!

Så deilig!

Tror jeg bestemmer meg for at dette er en ganske vanlig mandag..ikke blå..eller blågrå men

mye heller 

 fargerik og kreativ

kanskje?

Hvordan skal din mandag bli?

Jeg ønsker meg en vanlig mandag!

Ikke noe slags blåmandagspreg..absolutt ikke..bare en herlig mandag..en fantastisk fin

dag som starten

på en

ny super uke!

 
Nyt blåmandagen din du også til vi sees!!

Kommentarer

Populære innlegg